........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

UZUUUN ARALAR....

Çok uzun zaman oldu yazmayalı galiba. Aslında tam yazayım dedikçe gitti benim ilham pericikleri. Bayramlar, yılbaşı herşey de geçti. Neyse benim periler de geri geliyor galiba. Ne oldu şu sıralar, aslında bişey olmadı. Okul tatile girdi, ben stajımı yaptm, bütlere girdim vs. vs. Hala tatildeyim ve evde pinekliyorum anlayacağınız. Aslında uzunca birsüre bloga girmemek biraz unutturmuştu ama bugün Google amca hemen acil servisle hatırlattı. Haha. Gerçekten, bugün eve bi geldim posta kutusunda benim adıma bir zarf Kimden? Google? Ben bir şaşırdım ki sorma, ahh ahh keşke sana iş felan teklif ediyoruz deseydiler de gitseydim buralardan:) Şaka bir yana cidden bir blogum olduğunu ve yazmam gerektiğini hatırlamış oldum böylece. Artık şu 2 hafta da bol bol yazmayı planlıyorum. Neyse benden herkese iYi geceler. Umarım iyisinizdir))
                                                                                                                                            sheJJ(:

Leave a Reply