........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

ARALIKLAR....UZUN ZAMANLAR.... MEVSİMLER.. HATIRALAR..


Zaman hiç durmadan dinlenmeden devam ediyor. Bazen çok bezdiğiniz zamanlar olur hani, canınız hiç bir şey yapmak istemez. Hep oradasınızdır ama eliniz gitmez dokunamazsınız bir şeylere. İşte, geçen zaman da böyleydi benim. için, hep buradaydım ama hiç yoktum aynı zamanda. Yazmak yerine okumayı yeğledim Hep okudum, herkesi okudum. Bazen sevemedim ısınamadım, bazen o kadar hoşuma gitti ki başkalarının hayatlarını okumak içinde hissettim kendimi. Okulu da yarıladım aynı zamanda. Üstümdeki yük 1 kat daha arttı. Gelecek telaşları çoğaldı. Hayatın gösterecekleri yine belli değil karşıma neler çıkartacak nerelerden su gibi akıp geçmemi, nelererde durup dinlenmemi hatta tökezlememi isteyecek bilmiyorum. Gerçi kim bilebilir ki bunları? 
O kadar sevdim ki sizlerin hayatlarını okumayı dayanamadım sonunda yazmaya koyuldum. Bilmiyorum yine böyle uzun uzadıya aralar verir miyim? Umarım vermem ve devam ederim yolumda. Yeni bir başlangıç yapmaya geldim ne de olsa:))
sheJJ(:

Leave a Reply