........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

TAZE BİTTİ...

Kitap okumayı severim ben, çok severim hatta. Ama her zaman da mümkün olmuyor. Bu ay boş duracağımdan geçen gün gittim bol bol kitap aldım kendime. Duyduklarım ya da internet sitelerinden araştırmalarım sonucunda kavuştum kitaplarıma:) 
İlk kitap resimden anlaşılcağı üzere Canan Tan-İz ve başlıktan anlaşılacağı üzere taze bitti. Aslında biraz sindire sindire okumak istedim kitabı o nedenle 3 güne sığdırdım. Yavaş yavaş tadına vararak okudum bu sefer. Oldu bittiye getirmek istemedim belki de. 
Cana Tan'ın birkaç roman8ını okumuştum daha önce en çok beğendiğim "En Son Yürekler Ölür" olmuştu. Peki "İz"i okuduktan sonra fikirlerim değişti mi? Bilmem değişti galiba. Sevdim ben bu kitabı. Heleki ilk 200 sayfasına kadar, salya sümk ağladım yahu! Yani ağlama rekoru kırdığım kitaptır diyebilirim Bilmem bana çok duygusal geldi. Aslında bundan önce en çok Demet Altınyeleklioğlu'nun "Moskof Cariye Hürrem" kitabında Şehzade Mustafa'nn öldüğü sahneye bi o kadar ağlamıştım . Normalde pek ağlayamam ama gerçekten çok farklı bir sahneydi. Bildiğiniz gibi "Muhteşem Yüzyıl" diziside bu sezon Şehzade Mustafa büyüyor ve yerine Mehmet Günsür'ün geleceği söyleniyor. Gerçekten dizinin çok sıkı takipçisi olmasan da bu öldürülme sahnesini izleyeceğim. Bakalım dizide de kitaptaki duyguyu verebilecekler mi?
Nereden nereye geldim:) Neyse gelelim kitaba, beğendim mi? Çok beğendim, Önerir miyim? Kesinlikle. Sadece sonunu pek sevemedim ama olsun herşeye rağmen "İz" bende de bazı izler bıraktı...
sheJJ(:

Leave a Reply