........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

BÖYLE ALBÜM Kİ İSTEMEZ Kİ!


Albümlere bakmayı sever misiniz?
Ben çok severim. Özellikle de siyah beyaz fotoğrafları..
Geçenlerde internette gezinirken bu bloga rast geldim.
Yapan bayanın ellerine sağlık gerçekten çok harika şeyler çıkmış ortaya. Keşke bizim albümlerimizde böyle olsa diye içimden geçirdim. Hem albümlerin renkliliği, fotoğrafların profesyonelliği hem de yanlarına alınan notlar gerçekten çok hoş. Anıları daha da taze tutmak için çok güzel bir yöntem olsa gerek. Belki bazılarımız bunları yapacak kadar beceriklidir. Umarım hoşunuza gider. Ben fotoğrafların hepsini ekleyemeyeceğimden aşağıda linkini vereceğim, oraya da bir göz gezdirmek istersiniz belki:)
yapan bayan kızını bale fotoğraflarından esinlenmiş ve çok hoş bir kapak hazırlamış..

bende böyle bir aile albümü istiyorum..





umarım sizin için de güzel bir fikir olmuştur.
                                                     sheJJ(:




Leave a Reply