........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

KISA BİR ARA...

Kısa bir aradan sonra bloguma ve herkese tekrardan merhaba!
Evet bir süre uzak kalmak durumunda kaldığım için üzgünüm aslında paslanmış gibi hissettim kendimi. Aslında pek uzaklaşma niyetim yoktu ama tam bayram arefesi bilgisayarımın bozulması ve yapılmasının uzun sürmesi ardından da sınavların gelmesi bu süreyi biraz uzattı diyebilirim. Bilgisayarıma ne mi oldu? Gülünç bir durum farkındayım ama harddiskimi yakma başarısını gösterdiğimi öğrendim, çok becerikliyim değil mi:)
Neyse kötü günler geride kaldı, sınavlar geride kaldı..insan daha ne ister:))
Buradan herkesin geçmiş kurban bayramını kutlarım, aslında o süre zarfında bu yazıyı yazmayı isterdim ama kısmet:)
Soğuk havaların kapımıza dayandığı şu günlerde herkese sıcacık günler diliyorum...
                                                                                                                                                    sheJJ(:

Leave a Reply