........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

İLK KAR....


Başta herkese iyi akşamlar..Bugün çook mutlu oldum. Herkes için karın ilk yağması bir tebessüme yol açar. Bugün de böyle oldu. Aslında her sene görsekte karın yağdığını öbür seneye ne zaman göreceğiz diye bekleyenlerdenim ben.Haberlerde 1 hafta önce İstanbula ilk kar düştü söylemlerini görüp te nerede İstanbulda kar diye sızlanıyordum sonunda geldi. Hemde öyle bir anda ki. Tam derse konsantre olmuşum oturup gayet not alır vaziyetteyken bir anda bütün konsantremi yerle bir edip gitti. Utanmasam aaa kar yağıyor diyecektim de bana kalmada hoca aynı tepkiyi verdi. Tabi geldiği gibi hızlı da gitti kar, benim de dersim bitti. Çıktığımda da kar yoktuL Benim mutluluğumda çabuk bitti halince.
Ama umutluyum son 100 yılın en soğuk kışı demişlerdi nasıl olsa yağar daha bol bol bizde doyarız kara.
Kar, yağmur derken kendinize de dikkat edin. Havalar buz gibi. Atkı, bere, şapka, eldiven her ne varsa alın yanınıza Sibiryaya gidiyormuş havası da verdiniz mi tamamdır. Tabi benim gibi kat kat giyinip hocaların enteresan bakışlarına mağruz kalabilirsiniz. Olsun siz yine de sıkı giyinin. Varsın herkes gülsün, yeterki siz hasta olmayın...
                                                                                                                                                              SheJJ(:               

Leave a Reply