........................................

Premium Blogger Themes - Starting From $10
#Post Title #Post Title #Post Title

SOCKSMANİA!!!



Herkese merhaba. Çorap sever misiniz? Şimdi bu ne biçim soru diyenlerdenseniz. Ben başlıkta yazan türden biri olarak çoook çorap severim. Hele ki kış olduğunda bu sevgim tavan yapar. Rengaenk, kalın, sıcacık çoraplara bayılırım. Çok eskilerde nasıldı bilmiyorum ama şimdi envai çeşit çorap var piyasada. En ucuzundan en pahalısına kadar renk renk, desen desen, marka marka.  En kolay bulunan şeylerden biri belki de.  Biraz çorap araştırması yaptım da şu birazdan göreceğiniz çoraplara bayıldı. İçinde bir kaç tozluk da var he bu arad tozluk kullanmayı da çook seviyorum. Gerçekten de artık herşeyin modası olduğu gibi çorabıhn da modası var. Bu modaya uyar mısınız bilmem, benden göstermesi, umarım sizden de beğenmesi?


şu soldakini çook sevdim(: 


bunlarda tattoo çoraplarmış ama gerçekten hoşlar..

                                             SheJJ(:
                        


Leave a Reply